صدور پروانه ساخت برای سه فیلمنامه سینمایی
کد خبر: 4067475
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

صدور پروانه ساخت برای سه فیلمنامه سینمایی

شورای صدور پروانه ساخت سینمایی در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلمنامه‌های «آینه» به تهیه‌کنندگی علی اوجی و کارگردانی و نویسندگی محمود کلاری، «در آغوش درخت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی و نویسندگی قاسم لطفی خواجه پاشا و «انتهای باغ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

محمود کلاری (زاده ۱۳۳۰ در تهران) عکاس، مدیر فیلمبرداری، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او دوره تخصصی شناخت و تکنیک عکاسی را در نیویورک گذرانده و در آژانس بین‌المللی عکس خبری سیگما در پاریس عکاسی کرده‌ است. او اولین نمایشگاه عکس خود را با عنوان حکایت «تنهایی آدم» در سال ۱۳۵۵ در تهران برگزار کرد. محمود کلاری چهار بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم فجر شده‌ و از این نظر رکورددار است.

ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما است. او فعالیت حرفه‌ای و سینمایی خود را در سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیر تولید و مجری طرح در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی آغاز کرد. سپس در فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی به عنوان مجری طرح حاضر شد و پس از آن به تهیه‌کنندگی در سینما روی آورد. از جمله شاخصه‌های وی، تهیه‌کنندگی آثار پرمخاطب و پرفروش در سینما است.

انتهای پیام
captcha