آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در گلستان
کد خبر: 4055553
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در گلستان

رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استان و شهرستان در شهرهای گنبدکاووس، آق‌قلا، کلاله و آزادشهر آغاز شد.

رزمایش جهادگران فاطمی در جهت محرومیت زدایی در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور با حضور جانشین فرمانده سپاه‌ ناحیه مقاومت‌ گنبدکاووس،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق‌قلا، جانشین سپاه کلاله و جهادگران عرصه محرومیت زدایی امروز ۱۸ اردیبهشت در گنبدکاووس، آق‌قلا، کلاله و آزادشهر آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه‌ ناحیه مقاومت‌ گنبدکاووس در این مراسم گفت: در این رزمایش ده روزه ۵۲۹ گروه جهادی برای کمک به محرومان در بخشهای مختلف فعالیت می‌کنند.

قاضوی افزود: بازسازی و مرمت مسکن محرومان، کاروان سلامت و ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار و اماکن محروم و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی از جمله اقدامات گروههای فعال در رزمایش جهادگران فاطمی است.

سیدعلی حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر از اعزام ۱۲ گروه جهادی برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: جهادگران بسیج سازندگی آزادشهر آستین همت خود را برای محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم درآمد بالا زده‌اند.

مصطفی لو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق‌قلا با بیان اینکه ۲۹۰ گروه جهادی در سطح شهرستان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تشکیل قرارگاه برای تامین آب شرب روستاها از جمله اقدامات جهادگران فاطمیه برای محرومیت زدایی در این منطقه است.

 جانشین سپاه کلاله با بیان اینکه 364 گروه جهادی در این شهر برای تحقق شعار محرومیت زدایی همت کردند، گفت: بسیج سازندگی سال گذشته در عرصه محرومیت زدایی هشتاد طرح عمرانی، خدماتی و مشاوره‌ای و اقتصادی را با اعتبار بالغ بر 900 میلیون تومان انجام داده است.

انتهای پیام
captcha