روز قدس؛ نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان در مقابل اشغالگران
کد خبر: 4053186
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

روز قدس؛ نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان در مقابل اشغالگران

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روز قدس نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان در مقابله با غاصبان و اشغالگران صهیونیستی است، گفت: گرامیداشت یک فرهنگ و تفکر در فضای فعلی تنها با تولید محتوای همراه با خلاقیت و ابداع روش‌های جدید محقق خواهد شد.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبیمجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: روز جهانی قدس فریاد وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده است که نسل‌ها همواره و مداوم در سایه بینش و بصیرت حضرت امام خمینی(ره) آن را گرامی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان در مقابله با غاصبان و اشغالگران صهیونیستی است.

کریمیان با بیان اینکه بیش از ۲۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود، گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های حوزه هنری خراسان‌جنوبی برای بزرگداشت روز جهانی قدس، تولید و پخش چهار نماهنگ «ایران آینده»، «شهید القدس»، «گهواره آتش» و «ابابیل» است.

کریمیان با اشاره به سایر برنامه‌های حوزه هنری جهت بزرگداشت روز جهانی قدس افزود: تولید یک قطعه سرود، برگزاری شب خاطره، شب شعر و پخش ویژه برنامه تلویزیونی و کلیپ و برگزاری نمایشگاه با موضوع «فلسطین تنها نیست» در چند نقطه استان از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی در خصوص محفل ادبی «هم صدا با طوفان» نیز بیان کرد: این محفل با حضور استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با حضور هنرمندان استان در محل سینما بهمن بیرجند برگزار می‌شود و به صورت مجازی نیز پخش خواهد شد.

کریمیان یادآور شد: گرامیداشت یک فرهنگ و تفکر در فضای فعلی تنها با تولید محتوای همراه با خلاقیت و ابداع روش‌های جدید محقق خواهد شد چراکه هر امری برای دیده شدن نیاز به ابزارهای روز مطابق با سلیقه مخاطب دارد که حوزه هنری هرساله در این زمینه با کمک هنرمندان استان تلاش می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha