رویکرد قرآنی شهید الحوثی راه مقابله با توطئه‌های آمریکا است
کد خبر: 4038994
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
رئیس مجلس یمن:

رویکرد قرآنی شهید الحوثی راه مقابله با توطئه‌های آمریکا است

رئیس مجلس یمن تاکید کرد: در این شرایط حساسی که آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه امت اسلامی توطئه کرده‌اند، بیش از هر زمان دیگری به رویکرد قرآنی شهید بدرالدین الحوثی نیاز است.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، محمد العیدروس، رئیس مجلس یمن در مراسم سالروز شهادت حسین بدرالدین الحوثی رهبر فقید انصار الله یمن گفت: ما باید در سالروز شهید حسین بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله از نگاه عمیق او به توطئه‌های اولین دشمن امت یعنی آمریکا و صهیونیسم جهانی درس بگیریم.

وی افزود: این روزها و حوادث آن حقیقت هشدارهای شهید بدرالدین الحوثی را روشن کرد و ما که مرحله‌ای تعیین کننده از تاریخ خود را پشت سر می‌گذاریم، نیازمند بازگشتی صادقانه و خالصانه به رویکرد قرآنی هستیم که اندیشه این رهبر شهید را در ابعاد مختلف زندگی در جان ما زنده کرد.

رئیس مجلس یمن تصریح کرد: این رهبر شهيد و پيروان راه او، شگفت‌انگيزترين نمونه‌هاي فداكاري را در رويارويي با ظالمان و ستمگران نشان دادند و از همین رو بر همه ما ضروری است كه عزم و اراده خود را بیشتر كنيم و راه آنان را ادامه دهيم.

وی ادامه داد: همراه با این خاطره جاودانه در ذهن مردم، ما مرحله جدیدی از مقاومت و پایداری را در برابر قدرتمندترین تجاوزات تاریخ معاصر به رهبری آمریکا و اسرائیل و کسانی که با آنها متحد شدند، پایه گذاری کرده‌ایم.

العیدروس گفت: امروز در آستانه هشتمین سال تجاوز به یمن قرار داریم و برای آغاز اجرای کمپین بسیج و آماده‌باش طوفان یمن گرد هم آمده‌ایم؛ این کمپین ثابت می‌کند که رهبری، ارتش و کمیته‌های مردمی ما و مردم به نبرد آزادی و استقلال تا آزادسازی تمام خاک یمن ادامه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha