آذربایجان؛ دژ مستحکم ایران اسلامی
کد خبر: 4037042
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان کرد:

آذربایجان؛ دژ مستحکم ایران اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی از آذربایجان به عنوان دژ مستحکم ایران اسلامی نام برد و گفت: امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد اتحاد و وحدت کلمه و شور انقلابی است و اقتدار ملی و ایران قوی را در گرو دلبستگی به همیت ایرانی می داند.

آذربایجان؛ دژ مستحکم ایران اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 28 بهمن ماه، پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، از آذربایجان به عنوان دژ مستحکم ایران اسلامی نام برد و گفت: امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد اتحاد و وحدت کلمه و شور انقلابی است و اقتدار ملی و ایران قوی را در گرو دلبستگی به همیت ایرانی می داند.

وی با اشاره به فرصت گام دوم انقلاب برای جوانان آذربایجانی تصریح کرد: آذربایجان در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن ایران اسلامی به مرکز تمدن نوین اسلامی محور مجاهدت مومنانه خواهد بود.

آل‌هاشم، با تشریح اقدامات انجام شده در آذربایجان‌شرقی در راستای عملیاتی سازی منویات رهبری ، استمرار کمکهای مومنانه از طریق فعال سازی مساجد، هیئتها و خیران، انس با محرومان و سرکشی به مناطق محروم و پیگیری مشکلات آنان، ارتباط صمیمی با دانشجویان، طلاب و دانش آموزان و بررسی مشکلات اصناف، کارآفرینان، مخترعان و مبتکران و سرمایه گذاران را از جمله این اقدامات برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: تکریم از شهدا و ایثارگران و مصادیق برجسته استان و نمادهای مقاومت و تولید آثار متنوع هنری به ویژه برای نسل جوان به منظور نشان دادن پیشرو بودن آذربایجان در انقلاب و غنای فرهنگی و هنری تبریز از دیگر اقداماتی است که در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: امروزه مصلای تبریز به قرارگاه فعال بصیرتی و کانون برگزاری برنامه‌های جهادی و عملیاتی و نشست‌های هم افزایی تبدیل شده است.

آل‌هاشم با بیان اینکه دشمن در آخرین تلاش خود غیرت دینی ما را هدف گرفته و تمرکز خود را بر استحاله شعارهای انقلاب نزد جوانان هدف قرار داده است، مقابله نفوذناپذیر را مستلزم بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود دانست.

انتهای پیام
captcha