حامیان ایتام البرزی تجلیل شدند
کد خبر: 4036432
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

حامیان ایتام البرزی تجلیل شدند

حامیان ایتام استان البرز در آستانه سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

حامیان ایتام

به گزارش ایکنا از البرز، در آستانه سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر به همت کمیته امام خمینی(ره) البرز، حامیان ایتام استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

رضا لشینی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در حاشیه این مراسم که در سالن همایش این‌ اداره‌کل برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از ۳۹ هزار نیکوکار حمایت از یک هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین را در البرز بر عهده‌ دارند.

وی افزود: در راستای ترویج، فرهنگ علوی، ترویج، تبلیغ فضایل و طرح سیره عملی امیرالمؤمنین(ع) در دستگیری از نیازمندان جامعه، اجرای طرح اکرام ایتام با هدف دعوت از مردم برای برعهده‌ گرفتن سرپرستی ایتام مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول، استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان ایتام میسر دانست و گفت: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی‌شود.

لشینی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام، محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha