تجدید پیمان حماس و اهالی غزه با فلسطینیان مناطق اشغالی برای مقابله با شهرک‌سازی اسرائیل
کد خبر: 4034940
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷

تجدید پیمان حماس و اهالی غزه با فلسطینیان مناطق اشغالی برای مقابله با شهرک‌سازی اسرائیل

صدها نفر از فلسطینیان غزه در پاسخ به فراخوان حماس با حضور در یک جشنواره ملی برای مقابله با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی با اهالی مناطق اشغالی در مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، صدها نفر از فلسطینیان و در رأس آنها رهبران گروه‌های فلسطینی دیروز به دعوت حماس در یک جشنواره ملی با عنوان «شهرک‌سازی نابود خواهد شد» در شهر غزه شرکت کردند.

علی العامودی، رئیس حوزه اطلاع‌رسانی حماس در غزه طی نطقی در این مراسم ضمن دعوت از فلسطینیان برای همبستگی بیش‌تر در مقابله با شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس تأکید کرد: شهرک‌سازی با مقاومت دلیرانه ملت فلسطین، رو به زوال خواهد بود.

العامودی گفت: رژیم اشغالگر هر روز طرح‌ها و تصمیم‌های ویرانگر تازه‌ای را در مناطق اشغالی النقب، کرانه باختری و الجلیل صادر می‌کند تا ضمن تحکیم نظام تبعیض نژادی ارکان رژیم خیالی خود و استعمار رو به زوالش را ثبیت کند.

وی تأکید کرد: امروز با یک دست و یک دل، با همه جهت‌گیری‌ها و طیف‌هایمان، در وسیع‌ترین صف‌بندی ملی در سرزمین غزه گرد هم آمدیم  جایی که دشمن و شهرک‌نشینانش با اراده ملت فلسطین از آنجا بیرون رانده شدند.

او با اشاره به مقاومت مردم غزه در سایه محاصره شدید این منطقه توسط رژیم صهیونیستی خطاب به اهالی مناطق اشغالی النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی گفت: ما از غزه با مقاومت و مردم آن با شما پیمان می‌بندیم که دوشادوش و دست در دست شما مدافع خاک فلسطین هستیم و منتظر یک اشاره شما برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم.

وی افزود: راه مبارزه با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان تشکیل کمیته‌های مدافع مردمی تا بستن راه‌ها به روی شهرک‌نشینان و عملیات‌های مقاومتی تا درگیری‌های مسلحانه است و این‌ها راه بیرون راندن شهرک‌نشینان و آزادسازی همه سرزمین‌های فلسطینی است.

این مسئول حماس با اشاره به اینکه این جنبش همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با شهرک‌سازی‌های اسرائیل در همه اراضی فلسطینی از بحر تا نهر به کار گرفته است، گفت: نبرد با شهرک‌سازی نبرد علیه رژیم نژادپرست اسرائیل و یک نبرد فراگیر است که باید همه مردم فلسطین در هر کجا در آن شرکت کنند.

العامودی گفت: ما به دشمن می‌گوییم شهرک‌سازی‌ها و رژیم شما سرنگون خواهد شد و توهم قدرت یا تلاش برای جعل تاریخ و منحرف کردن شعور امت نمی‌تواند محافظ شما باشد و رژیم شما را به منطقه قالب کند.

وی افزود: تاریخ ما مملو از مردمی بوده که از شما بیش‌تر و قوی‌تر بودند؛ اما با قدرت خدا و اراده مردم ما در غزه، عکا، عسقلان و قدس نابود شدند.

انتهای پیام
captcha