مادر شهیدان ورمزیار آسمانی شد
کد خبر: 4027309
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

مادر شهیدان ورمزیار آسمانی شد

فرشته قشچی، مادر گرانقدر شهیدان جبریل، صادق و خلیل ورمزیار پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش شامگاه گذشته، 18 دی‌ماه آسمانی شد.

مادر شهیدان به گزارش ایکنا از کردستان، فرشته قشچی مادر گرانقدر شهیدان جبریل، صادق و خلیل ورمزیار پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش شامگاه گذشته، 18 دی‌ماه به دیدار آن‌ها شتافت. این بانوی مقاوم یکی از نوادگانش به نام افشین ورمزیار را نیز تقدیم انقلاب کرده بود و در سن ۸۹ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار» را تسلیت گفت که متن پیام به شرح ذیل است؛

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم فرشته قشچی، مادر شهیدان والامقام جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، فرزندان دلیر و رشید خود را روانه میدان جهاد و شهادت کرد و رنج فراق آنان را عزتمندانه به دوش کشید را به خانواده محترم‌ ایشان، سایر وابستگان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردد».

انتهای پیام
captcha