فتنه تا زمانی که دو جبهه حق و باطل وجود دارد تمامی ندارد
کد خبر: 4024815
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

فتنه تا زمانی که دو جبهه حق و باطل وجود دارد تمامی ندارد

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: فتنه تمامی ندارد و این قانون خداوند است که تا زمانی که دو جبهه حق و باطل در برابر هم حضور دارند فتنه هم ادامه خواهد داشت.

هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییهبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه امروز ۹ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه «نهم دی» در جمع مردم همدان اظهار کرد: حماسه نهم دی از چیزی تغذیه شد که اصل انقلاب را تغذیه کرد و آن یعنی عاشورا و این حماسه برخاسته از همان نهضت حسینی است و بی‌علت نیست که امام خمینی(ره) می‌فرمایند این عاشوراهاست که اسلام را زنده نگه داشته است. 

وی بیان کرد: فتنه سال ۸۸، آخرین ترکش خود را بر عاشورا انداخت و علت مرگ خود را فراهم کرد و مردم حتی آنانی که بصیرت کافی نداشتند، وقتی شنیدند و دیدند که به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت شد دیگر خاموش نماندند. 

حجت‌الاسلام صادقی تأکید کرد: ما باید همچنان پیوند خود را با اباعبدالله الحسین(ع) محکم‌تر و فرزندان خود را با حماسه حسینی آشنا کنیم و فراموش نکنیم که دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته است. 

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب به صراحت اهداف خود و راه رسیدن به آن را بیان کرده‌اند و هدف خود را سرنگونی  نظام و راهش را اتصال به ضدانقلاب داخلی و غرب‌گرایان اعلام کردند. 

معاون فرهنگی قوه قضاییه با تأکید بر اینکه باید تمام قد پشت جریان طرفدار غرب بایستیم، گفت: این جریان قبل از دوران فتنه می‌گفتند ما دیگر به فکر سرنگونی نظام نیستیم، اما به محض اینکه جریان فتنه به راه افتاد امیدوار شدند و همه به میدان آمدند و باطن‌های خود را آشکار و دشمنی را از زبان‌هایشان بیرون ریختند و همگی این‌ها باید برای ما درس شود و باید راه آینده را بشناسیم. 

تاکید رهبر معظم انقلاب به «جهاد تبیین» 

این مسئول با اشاره به سخنانی از امام علی(ع) درمورد «فتنه» گفت:  یکی از ویژگی‌های فتنه این است که وقتی می‌آید مردم را به خواب می‌برد و به شبهه می‌افکند و وقتی می‌رود آن زمان مردم متوجه می‌شوند که چه بلایی سرشان آمده است و ما باید مراقب باشیم که فتنه تمامی ندارد و این قانون خداوند است که تا زمانی که دو جبهه حق و باطل در برابر هم حضور دارند فتنه هم ادامه خواهد داشت. 

وی اظهار کرد: دشمنان از همان روزهای اول انقلاب به فکر فتنه‌انگیزی بودند و دانشگاه ها را به پایگاهی برای تبلیغ احزاب و تفرقه بین مردم تبدیل کرده بودند و آن فتنه‌ها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم. 

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه امروز هم فتنه منافقین همچنان ادامه دارد، گفت: منافقین به کمک فضای مجازی در چهره دوست و عدالت‌خواه آشکار می‌شوند و به انقلاب ضربه می‌زنند. 

وی بیان کرد: امروز آنچه از همه اهمیتش بیشتر شده این است که بدانیم که پایه اصلی انقلاب، اصل  «ولایت الهی» است که حاکم بر این کشور بوده است و تجلی آن در ولایت الله و در عاشوراها است. 

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: امروز همه فتنه‌گران عالم ولایت‌فقیه را نشانه گرفته‌اند و لشکر فضای مجازی به شدت در این عرصه فعال است و بیشترین حمله را به این محور دارند و باید مراقب باشیم. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «جهاد تبیین» گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند امروز «جهاد تببین» لازم است، یعنی جنگ  در عرصه فضای مجازی ضروری است و آنجا ما داریم تلفات می‌دهیم و دشمن هجوم آورده است و دارد سنگر به سنگر فتح می‌کند و باید مراقب باشیم آبادان ما سقوط نکند. 

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: دشمنان امروز شخصیت‌های ما را شهید می‌کنند و آنچنان فضا را بر آن‌ها تنگ می‌کنند، که نتوانند سخن گویند و از خود دفاع کنند و جبهه‌بندی به‌گونه‌ای دیگر واقع شده است. 

مراقب باشیم که در فضای مجازی در کدام سنگر هستیم 

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم که در فضای مجازی چه می‌گذرد و ما در کدام سنگر هستیم و دشمن در کدام سنگر دارد می‌جنگد، منافق در کدام چهره  دارد با ما مواجه می‌شود به کدام شکل خود را به ما نزدیک می‌کند. 

معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان داشت:  یکی از روش‌های منافقین بدبین‌سازی نسبت به اصل و اساس انقلاب است و حامیان ولی‌فقیه و مسئولین نظام را هدف می‌گیرند و به اسم عدالت‌خواهی نهضت اتهام‌زنی به مسئولان به راه افتاده است و باید حواسمان باشد اتهام‌زنی غیر از عدالت‌خواهی است  و این اتهام‌زنی باعث می‌شود مردمی که همیشه حامی انقلاب بودند دلسرد شوند. 

این مسئول عنوان کرد: دشمن ضربه‌ای که از حماسه «نهم دی» را خورد را درک و تحلیل کرد و فهمید که مردم حامی انقلاب و امامشان هستند و فهمید که تا می‌تواند باید روی افکارعمومی به خصوص قشرهای جوان‌تری که دوران‌های قبل را ندیده‌اند کار کند. 

وی ابراز کرد: دشمن یک نهضت عظیم که بدبین سازی به مسئولان و امام انقلاب را در برنامه خود گذاشته است و امروز آن چیزی که بیش از همه به آن نیاز داریم  آن است که «جهاد تبیین» به قوت راه بیفتد و همه دست به کار شوند و هرگونه که می‌توانند روشنگری کنند و نگذارند چهره‌های انقلاب را مخدوش کنند. 

حجت‌الاسلام صادقی بیان کرد: وقتی رهبر تنها بماند او دیگر قدرت نخواهد داشت محکم در برابر آمریکا بایستد و ایشان به اتکای خداوند متعال و پشتوانه حضور مردمی است که می‌توانند اینقدر قوی در برابر ظلم عالمی بایستند. 

این مسئول تأکید کرد: دشمن گاهی سرداران را با موشک می‌زند و امروز با فضای مجازی سرداران را می‌زنند و از سرداران عرصه‌های مختلف باید مراقبت کنیم خود آن‌ها هم باید مراقبتشان بیشتر باشد. 

وی بیان کرد: امروز توده‌های عظیم مردم باید آگاه باشند که مبادا اسیر فتنه‌های جدید  فرهنگی، سیاسی، فضای مجازی و غیره شوند  و ما باید آن‌ها را بشناسیم. 

منافقین فتنه عظیم فرهنگی و تبلیغاتی به راه انداختند 

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه منافقین امروز فتنه عظیم فرهنگی و تبلیغاتی را به راه انداختند، گفت:  همه دشمنان انقلاب دست‌به‌دست هم داده و فهمیده‌اند باید روی افکار عمومی کار کنند و راهش این است که ما هم در این فضا فعالیت‌ها و مجاهدت‌هایمان را قوی‌تر کنیم و باید سپر را همان‌جا بگیریم که شمشیر دشمن فرود می‌آید. 

فتح‌المبین‌ها در فضای مجازی به راه بیفتد 

وی با تأکید بر اینکه امروز باید بر روی «جهاد تبیین» سرمایه‌گذاری شود، گفت: امروز باید در سنگر فضای مجازی هر کس به اندازه‌ای که می‌تواند حضور جدی داشته باشد و نباید بگذارد این فضا به تسخیر بیگانگان و دشمنان بیفتد و باید فتح المبین‌ها به راه بیفتد. 

حجت‌الاسلام صادقی با شاره به حذف تصاویر و نام سردار شهید سلیمانی در فضای مجازی گفت: امروز دشمن حتی از تصاویر و نام‌های سرداران ما می‌ترسد و این نام‌ها کارها می‌کند و آن‌ها را باید قدر بدانیم. 

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است که مردم را ناراضی کند و به کف خیابان بیاورد و انواع مخالفت‌ها را به راه بیندازند که باید در برابر آنان ایستاد و از این دولت تازه به کار آمده حمایت کرد. 

معاون فرهنگی قوه قضاییه در پایان گفت: حضور شما در این روز به نوعی نماز جماعت سیاسی است و بدانید که ثواب این حضور از آن نماز که در گوشه‌ای از مسجد می‌خوانید بیشتر است و شما امروز استوانه‌های نظام را تقویت می‌کنید.

 

انتهای پیام
captcha