کارگاه مهارت‌های شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
کد خبر: 4020197
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
ویژه مدیران مؤسسات قرآنی؛

کارگاه مهارت‌های شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی مهارت‌های شبکه‌های اجتماعی از سوی بنیاد فرهنگی بقیةالله(عج) با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشیبه گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی مهارت‌های شبکه‌های اجتماعی از سوی بنیاد فرهنگی بقیةالله(عج) با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این کارگاه که ویژه مدیران، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان برپا خواهد شد سرفصل‌هایی همچون آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، آموزش گراف و تقویم محتوا، آموزش اینستاگرام، آموزش آپارات، آشنایی با سرویس‌های گوگل، ابزار و اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل آموزش داده می‌شود.

در این رابطه سه کارگاه چهار ساعته در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیمه اول دی‌ماه برنامه‌ریزی شده و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره نیز اعطا می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت نام تا 25 آذرم 1400مهلت دارند با شماره 03133378373 تماس بگیرند. همچنین مدیران مؤسسات قرآنی می‌توانند به طور رایگان در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

یادآور می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) مؤسسه‌ای مردمی در استان اصفهان است که در سال ۱۳۷۸ از سوی تعدادی از طلاب و دانشجویان تأسیس شده و هدف از تأسیس آن، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است. فعالیت‌های این بنیاد زیر نظر هیئت‌مدیره انجام می‌شود.

این مؤسسه با تأمین منابع مالی از سوی مردم، این منابع را به سمت فعالیت‌های فرهنگی سوق می‌دهد. در طول سال‌هایی که از تأسیس این مؤسسه گذشته، راهبردهای مختلفی برای آن تعریف و فعالیت‌های متنوعی بر اساس این راهبردها طراحی شده و در حال اجراست.

این مرکز در اصفهان، خیابان کاوه، خیابان دکتر باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha