مراسم شمیم عطر رضوی در محله قنات کوثر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4020015
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مراسم شمیم عطر رضوی در محله قنات کوثر برگزار شد + عکس

مراسم شمیم عطر رضوی در قالب محفل انس با قرآن کریم، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) همراه با تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم، 19 آذرماه در یکی از مساجد محله قنات کوثر برگزار شد.

مراسم شیم عطر رضویبه گزارش ایکنا، مراسم شمیم عطر رضوی در قالب محفل انس با قرآن کریم، همراه با تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم شامگاه گذشته، 19 آذرماه، از سوی کانون خدمت رضوی منطقه ۴ استان تهران و کانون قرآنی منطقه ۴ در مسجد کوثر محله قنات کوثر برگزار شد. 

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجاتی، مسئول دفتر خدمت رضوی منطقه 4 پیرامون فعالیت‌های این کانون، پخش کلیپ چهارشنبه‌های امام رضایی، رونمایی از کتاب «من آسمانم» و تجلیل از خانواده شهدا از جمله بخش‌های این مراسم چندساعته بود. 

مراسم شیم عطر رضوی

از دیگر بخش‌های این مراسم می‌توان به برگزاری مراسم نمادین عقد شش زوج، رونمایی از اپلیکیشن کارآفرینی و خدمات الکترونیک کانون خدمت رضوی منطقه 4، دعوت از قاری ملی کشورمان جواد فروغی، قهرمان المپیک توکیو در تپانچه بادی و تجلیل از تعدادی از پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم، اشاره کرد. 

مراسم شیم عطر رضوی

از دیگر برنامه‌های این مراسم فعالیت 25 میز خدمت رضوی از جمله کانون قرآن، ایثار و شهادت، حقوق، مددکاری و مشاوره، هنری، جهادی، اشتغال، ورزشی، سلامت، فضای مجازی و خبر و کانون عمومی و ... در محوطه مسجد بود. 

مراسم شیم عطر رضوی

گزارش تصویری محفل شمیم عطر رضوی

انتهای پیام
captcha