ثبت درخواست نامگذاری کوچه‌ای به‌ نام هوشنگ یاری
کد خبر: 4017602
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
اختصاصی ایکنا

ثبت درخواست نامگذاری کوچه‌ای به‌ نام هوشنگ یاری

درخواست نامگذاری کوچه‌ای به‌ نام قاری بین‌المللی قرآن، مرحوم استاد «هوشنگ یاری» به کمیته نامگذاری معابر معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ثبت شد.

ثبت کوچه‌ای به نام هوشنگ یاری

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ۱۵ روز پیش بود که این رسانه در گزارشی، آخرین جزئیات نامگذاری کوچه‌‌ استاد «هوشنگ یاری» را بررسی کرد و وعده مسئولان را مبنی بر محقق شدن این کار طی دو هفته آینده عملی انعکاس داد.

در این خصوص خبرنگار ایکنا به نمایندگی از خانواده مرحوم یاری، درخواست رسمی ثبت کوچه را در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ثبت کرد.


بیشتر بخوانید:


یکی از کارشناسان این معاونت در پاسخ به تاخیر در روند تحقق این وعده مسئولان توضیح داد: اگر سال گذشته موضوع نامگذاری کوچه به شیوه رسمی ثبت و به این معاونت ارجاع می‌شد، تا امروز این کار به سرانجام رسیده بود.

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، بیان کرد: هم اکنون این درخواست باید از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه پیگیری شود تا جنبه رسمی گرفته و در جلسه بعدی کمیته نامگذاری معابر معاونت خدمات شهری شهرداری مطرح و مورد رسیدگی اعضای کمیته برای رأی‌گیری قرار گیرد. پس از رأی‌گیری و موافقت اعضای کمیته به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شود و پس از تصمیم‌گیری آن شورا برای ثبت پلاک به شهرداری منطقه مربوطه که منزل پدری ایشان در آن محدوده است ارجاع شود.

امید است تا نام اساتید خوشنام قرآنی کشور بر تارک این مرز و بوم بدرخشد و هویت هر کوی و برزن به‌نام پرآوازه‌شان ثبت شود چرا که یک اسم، یک هویت است.

بهناز لیلیان

انتهای پیام
captcha