مروری بر برنامه‌های هفته بسیج در طرقبه شاندیز
کد خبر: 4015693
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

مروری بر برنامه‌های هفته بسیج در طرقبه شاندیز

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز بیان کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، هفت یادواره شهدا در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار و ۵۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی و لوازم‌التحریر ویژه خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

روح‌الله پسندیده، فرمانده سپاه طرقبه شاندیزسرهنگ روح‌الله پسندیده، فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، با گرامیداشت هفته بسیج که با شعار «بسیج پاره تن مردم» نامگذاری شده است، گفت: در این شهرستان بیش از ۸۵ ویژه‌برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است که اکنون در حال اجراست.

وی بیان کرد: در اولین روز از این هفته پربرکت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان بسیجی شهر طرقبه بود که به همت خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) در راستای حمایت و احیای صنایع دستی شهرستان و مشاغل خانگی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به تقدیر از جهادگران پیشکسوت بسیجی شهرستان در هفته بسیج، افزود: هفت یادواره گرامیداشت شهدا در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود و اولین یادواره شهدای روحانی و طلبه طرقبه شاندیز، پنجشنبه، چهارم آذرماه با همکاری دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه شهرستان و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ پسندیده اظهار کرد: در طول هفته پربرکت بسیج ۲۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی به ارزش یک میلیارد ریال تهیه وبه خانواده‌های نیازمند در مناطق کم‌برخوردار و محروم شهرستان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به قربانی چهار رأس گوسفند جهت اهدا به خانواده‌های نیازمند، افزود: تعداد ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تهیه و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت در سطح شهرستان اهدا می‌شود.
 
فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان، بیان کرد: از اقدامات خوب گروه‌های جهادی شهرستان اتمام بازسازی ۲۰ خانه معسر و‌ نیازمند در سطح شهرستان طرقبه شاندیز است.
 
وی با اشاره به افتتاح واحد رسانه بسیج شهرستان، گفت: دیدار با پیشکسوتان بسیجی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری رزمایش اقتدار بسیج با حضور گردان‌های امام علی(ع) و کوثر و گشت‌های رضویون از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج شهرستان طرقبه شاندیز است.

سرهنگ پسندیده با اشاره به اجرای اردوهای جهادی ویزیت رایگان دارو و درمان در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، اهدای خون، اجرای مسابقات ورزشی بومی محلی و مسابقات فرهنگی ویژه دانش‌آموزان، مسابقات فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی و اکران فیلم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز اجرا می‌شود.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha