تأثیرگذاری پایگاه‌های مقاومت بسیج دارای اهمیت است
کد خبر: 4015139
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تأثیرگذاری پایگاه‌های مقاومت بسیج دارای اهمیت است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه اسوه با بیان اینکه تأثیرگذاری پایگاه‌های بسیج دارای اهمیت است، گفت: در عرصه‌های مختلف پایگاه‌های بسیج رشد و گسترش پیدا کرده‌اند و نمود تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه و در بین اقشار مختلف مشخص است.

سرهنگ محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان سرهنگ محمدعلی نظری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یکشنبه 30 آبان‌ماه در آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه اسوه که در حسینیه ثارالله استان و با حضور نواحی بسیج شهرستان‌های استان و به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان انجام شد، با گرامیداشت هفته بسیج به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اراده‌ها اشاره کرد.

نظری با اشاره به پرپایی این نمایشگاه و انجام چنین اقداماتی در بسیج و دغدغه بسیجیان برای نمایش کارهای تولیدی خود، گفت: یک پایگاه مقاومت با دست خالی در یک منطقه با ایجاد اشتغال چندین نفر را از ناامیدی نجات می‌دهد و جلوی از هم پاشیدگی خانواده‌ها را می‌گیرد و  این نشان از اراده بسیجیان و دغدغه آن‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد محله اسلامی، اقدامات انجام شده در نمایشگاه را در عرصه‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: محله اسلامی محله‌ای است که بیکار، فقیر، معتاد و بیسواد و مشکلات اجتماعی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز وقت کار است و بیشترین کاری که امروز به مردم می‌چسبد، آن است که باری از روی دل آنان به لحاظ اقتصادی برداشته شود، به اقدامات بسیجیان برای کمک به دیگران با وجود داشتن مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: این یعنی ازخودگذشتگی برای کمک به دیگرانی که مشکل دارند و این فداکاری و ایثار باعث تأثیرگذاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان است.

نظری با بیان اینکه تأثیرگذاری پایگاه‌های بسیج مورد اهمیت است، گفت: در عرصه‌های مختلف پایگاه‌های بسیج رشد و گسترش پیدا کرده‌اند و نمود تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه و در بین اقشار مختلف مشخص است.

انتهای پیام
captcha