اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4012795
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان برگزار شد + عکس

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله امروز ۲۲ آبان‌ماه در محل فاطمیه ستاد سپاه ثارالله برگزار شد و راه یافتگان به مرحله کشوری آذرماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رضا موحد مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان ویژه پاسداران و سربازان و همچنین بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه با حضور حجت‌الاسلام عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله و سرهنگ نظری، جانشین فرمانده سپاه استان در محل فاطمیه ستاد سپاه ثارالله شنبه 22 آبان‌ماه برگزار شد و از نفرات برتر رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ رضا موحد، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان در حاشیه این مراسم گفت: این مسابقات از مردادماه در مرحله شهرستانی آغاز و در پنج رشته قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم و اذان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعداد 225 نفر از پاسداران در این مسابقات شرکت کردند، گفت: سه نفر از برگزیدگان در هر در هر رشته آذر ماه به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha