روحیه انقلابی نیروهای مسلح موجب هراس دشمنان است
کد خبر: 4003585
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

روحیه انقلابی نیروهای مسلح موجب هراس دشمنان است

استاندار سمنان بهترین و مؤثرترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در متن جامعه دانست و گفت: دشمنان نظام از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت‌طلبی نیروی‌های انقلابی و مسلح در هراس‌اند.

مؤثرترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ نشر ارزش‌های دفاع مقدس در متن جامعه

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، 18 مهرماه در دیدار با محمدحسن سلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در متن جامعه است گفت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه معنوی می‌پردازد.

هاشمی با اشاره به اینکه پشتیبانی مردم و فضای معنوی موجود در جبهه‌ها عامل اصلی پیروزی ما در هشت سال دوران دفاع مقدس بود گفت: امروز باید تلاش کنیم تا سرمایه‌های دوران دفاع مقدس حفظ شود.

وی ادامه داد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید به منظور آشنایی آنها با این رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها امری بسیار ضروری است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امروز اگر شاهد حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم که عمدتاً از جوانان انقلابی و ولایی هستیم اثرات حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی است یادآور شد: سه هزار نیروی با ارزش در این استان به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد که افتخاری بسیار بزرگ برای مردم استان است.

هاشمی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه ماست که در جهت اشاعه تفکر و جانفشانی آنان گام برداریم افزود: نقش‌آفرینی در برهه‌های حساس نظام و دوران دفاع مقدس، وجود نیروی انسانی ارزشمند و پشتیبانی از جبهه‌‌های جنگ و نیروهای مسلح از جمله مواردی بود که تحت عنایت و اشاره مقام معظم رهبری در سفر به استان به عنوان ویژگی‌های مردم این دیار قرار گرفت که این امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مکلف به خدمت در مسیر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم اظهار کرد: تفکر دولت، تفکری جهادی، ارزشی و ولایی همراه با کار است و ما نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت.

به گفته وی مجموعه استانداری سمنان در خدمت به امر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود که در این راستا دشمنان نظام از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت‌طلبی نیروی‌های انقلابی و مسلح ما در هراس‌اند.

انتهای پیام
captcha