ثبت‌نام ۴۰ البرزی در طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن»
کد خبر: 3992841
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

ثبت‌نام ۴۰ البرزی در طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن»

رئیس اداره قرآن اوقاف البرز از ثبت‌نام ۴۰ البرزی در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» خبر داد و گفت: ثبت‌نام دومین دوره این طرح قرآنی در اداره اوقاف و امور خیریه استان و از بین داوران قرآنی استان انجام شد.

ثبت‌نام 40 البرزی در طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن»

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به برگزاری دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اشاره و اظهار کرد: در این دوره تلاش شده است تا نقاط ضعف دوره اول از بین برود. بر همین اساس فراخوان طرح به‌صورت عمومی اعلام نشد و براساس شاخص‌های تعیین شده سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت‌نام انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» با تغییرات جزئی در نحوه اجرای آزمون‌ها در 6ماهه دوم سال برگزار می‌شود، افزود: در دوره دوم افرادی که به هر طریقی امکان حضور در دوره اول را نداشته‌اند یا در این فاصله، شرایط حضور در دوره را پیدا کرده‌اند و یا در دوره اول با موفقیت، آزمون‌ها را سپری نکرده‌اند، می‌توانند در دوره دوم حضور یابند.

این مسئول از ثبت‌نام 40 البرزی در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» خبر داد و گفت: ثبت‌نام دومین دوره این طرح قرآنی در اداره اوقاف و امور خیریه استان و از بین داوران قرآنی استان انجام شد.

اشرفی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی برای شرکت‌کنندگان جدید افزود: داوران قرآنی شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، اشتهارد و طالقان در دومین دوره طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه شیوع ویروس کرونا و به منظور بهره‌مندی شرکت‌کنندگان از حضور اساتید کشوری این دوره نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha