انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حکومت مهدوی است
کد خبر: 3984036
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حکومت مهدوی است

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر با بیان اینکه امام خمینی(ره) شعار نه شرقی و نه غربی را به منصه ظهور رساند، گفت: انقلاب فقط انقلاب ایران نیست و انقلاب مستضعفین بر مستکبرین و بسترساز ظهور و حکومت مهدوی است.

ارسالی امروز| ولایت حافظ انسان از آتش دوزخ استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کشور، شب گذشته، ۲۲ تیر ماه در همایش «یاوران غدیر» که به‌ مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد، اظهار کرد: علما نسبت به امام زمان(عج) احساس دیگری دارند، و وجود این حضرت موجب دلگرمی ما است. ملت ما در یک مرحله تحول و آماده‌سازی ظهور و رفع مشکلات مردم در زیر پرچم انقلاب و امام زمان قرار گرفتند. 

صدیقی بیان کرد: امام خمینی(ره) شعار نه شرقی و نه غربی را به منصه ظهور رساند و در زمانی قرار داریم که نایب امام زمان در رأس هرم مدیریت کشور قرار گرفت و در طی این چند دهه نشان داد که انقلاب فقط انقلاب ایران نیست و انقلاب مستضعفین بر مستکبرین و بسترساز ظهور است. در این مدت علی‌رغم ایجاد موانع جهانی و اعمال قدرت‌های شیطانی و تحمیل جنگ، آیه و اعجاز روشنی است که نتوانستند مانع انقلاب شوند.

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر تصریح کرد: این قدرت خداوند است که سرباز نایب امام زمان را مأمور کرد تا انسانیت را از چنگال دشمنان نجات دهد و سایر اتفاقات موجب می‌شود که یقین پیدا کنیم این انقلاب پشتوانه الهی دارد.  این حرکت روی خط ظهور است و در علم باید نشانه‌های وجود الهی باشد و ظهور حکومت الهی باطل را به عالمیان نشان دهد و این خلافت در عینیت کائنات ظهور کرد و خط الهی و شیطانی مشخص شد. 

صدیقی افزود: کسی که ولایت دارد و حاکمیت خدا را قبول کرده در بهشت جایگاه خواهد داشت و در غیر این صورت رانده شده است. هر که زیر اقتدار دین و ولایت نباشد بنده شیطان بوده و غدیر به‌عنوان تجلی حاکمیت، نور و جمال حق تعالی است و حکومت علی(ع) حکومت شخص نیست و حکومت الهی است.

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر در پایان گفت: این حقیقت در غدیر تجلی کرد و تا قیامت محبان این حضرت از عذاب مصون هستند و علی(ع) را خدا منصوب کرد تا حکومت الهی که زیر پرچم این حضرت استوار و محکم بماند.

انتهای پیام
captcha