راهیابی ۱۹ یزدی به دوره آموزشی طرح «ساماندهی داوران قرآن»
کد خبر: 3979245
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

راهیابی ۱۹ یزدی به دوره آموزشی طرح «ساماندهی داوران قرآن»

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از موفقیت ۱۹ نفر از فعالان قرآنی استان برای شرکت در دوره‌های آموزشی و پشت سر گذاردن مراحل طرح «ساماندهی داوران قرآن کریم» خبر داد.

راهیابی 19 یزدی به دوره آموزشی طرح «ساماندهی داوران قرآن»حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: اولین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم اسفند سال گذشته آغاز شد که در استان یزد بیش از 70 نفر ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: پس از انجام آزمون مرحله اول، 37 نفر از متقاضیان به مرحله دوم که شبیه‌سازی مسابقات قرآن بود، راه یافتند و پس از برگزاری مرحله دوم، 23 نفر توانستند به مرحله سوم که مصاحبه علمی از طریق ارتباط تصویری با سازمان بود، راه یابند.

میرجلیلی قبول‌شدگان در مصاحبه علمی و شرکت‌کننده در دوره آموزشی فشرده یکروزه را 19نفر از استان یزد در رشته‌های داوری تجوید، صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ اعلام کرد و گفت: دوره‌های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاریست و نتایج نهایی در روزهای هفتم یا هشتم تیر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha