شهدا بر انتخاب ما و انتخابات ناظرند
کد خبر: 3977318
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

شهدا بر انتخاب ما و انتخابات ناظرند

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله گفت: امروز شهدا بر رفتار و گفتار، انتخاب و انتخابات ما نظارت می‌کنند و انتظار انتخاب صحیح از ما دارند.

شهدا بر انتخاب ما و انتخابات ناظرندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام شیرازی، نماینده ولی فقیه درقرارگاه امنیتی ثارالله امروز 24 خردادماه در مراسم یادبود شهید مدافع حرم حسن عبدالله‌زاده در سوادکوه، گفت: شهدای مدافع حرم بعد از هجرت از این دنیا طبق فرموده مقام معظم رهبری دو اجر دارند؛ یکی هجرت از خانه نفس و دیگری هجرت از خانه و خانواده برای دفاع از حرم است.

وی با اشاره به اینکه عظمت شهیدعبدالله‌زاده در ویژگی هجرت است، افزود: ایمان، خلوص، مهربانی، شجاعت و شهادت‌طلبی این شهید برخاسته از اتصال معنوی و هجرت الی‌الله است و دشمن از همین هراس دارد و به دنبال جدایی جوانان از این امتیاز ویژه است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با بیان اینکه امروز شهدا بر رفتار و گفتار، انتخاب و انتخابات ما نظارت می‌کنند و انتظار انتخاب صحیح از ما دارند، تصریح کرد:، اما دشمن از همین اعتقاد به زنده بودن شهدا هراس دارد و به همین دلیل همه تلاش دشمن در آستانه انتخابات تضعیف آرمان‌های ملت به ویژه جوان ایرانی است.

وی ادامه داد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است و مردم همیشه در صحنه را، ۲۸ خردادماه پای صندوق‌های رأی خواهد شناخت.

 شیرازی با بیان اینکه مردمی که شهید داده‌اند با صندوق‌های رأی قهر نخواهند کرد، افزود: مردمی که برای انقلاب زحمت کشیده و می‌کشند با صندوق‌های رأی قهر نمی‌کنند چرا که این راه، راه شهدا است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با بیان اینکه ملت ایران پیرو ولایت است و هستی‌اش را برای ایران می‌گذارد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۶ فرمودند؛ باید دولت مقاومت محقق شود، چرا که دولت مقاومت همه شاخصه‌های انقلابی را دارد.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در تفسیر دولت مقاومت از بیان رهبری، تصریح کرد: ما باید دولتی که آرمان‌های ملت را قبول دارد و دل او برای این مردم می‌تپد، دولتی که انقلابی باشد داشته باشیم.

شیرازی، ملت سوادکوه را مردمی انقلابی دانست و اظهار کرد: مدال این مردم شهدا و رزمندگان این دیار هستند و این دو مدال‌های ماندگاری است که فردای قیامت ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امنیتی ثارالله با اشاره به اینکه تروریست‌های ملعون برای نابودی اصل اسلام و اسلامیت آمده بودند، اظهار کرد: آرزوی نابودی ام‌القری اسلامی وشکست جبهه مقاومت را شهدایی، چون حسن عبدالله زاده برای دشمن دست نیافتنی کردند.

انتهای پیام
captcha