اعلام حمایت رئیس‌جمهور عراق از حقوق مردم فلسطین
کد خبر: 3973082
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

اعلام حمایت رئیس‌جمهور عراق از حقوق مردم فلسطین

رئیس‌جمهور عراق بر پشتیبانی دولت و ملت این کشور از مبارزه فلسطینیان و عدم برقراری امنیت و ثبات در منطقه بدون تحقق عدالت برای مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ناس نیوز، برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق عصر امروز (شنبه) طی سخنانی در نخستین کنفرانس بین‌المللی پشتیبانی و حمایت از مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: ما برای تأکید بر موضع ثابت عراق در پشتیبانی از ملت فلسطین امروز در این جا جمع شده‌ایم.

وی در ادامه ضمن تأکید بر این که بدون تحقق عدالت برای ملت فلسطین، منطقه شاهد برقراری امنیت و ثبات نخواهد بود، تصریح کرد که دولت و ملت عراق از مبارزه و اراده فلسطینیان پشتیبانی می‌کنند.

صالح ادامه داد: بر موضع ثابت عراق در پشتیبانی قاطع از مبارزه ملت فلسطین در پایداری آن تأکید می‌کنیم؛ در طول این روزهای دشوار، عراقی‌ها پیوسته شاهد مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین بودند.

برهم صالح تأکید کرد: آن چه روی داد، تأیید می‌کند که بدون تحقق عدالت و آزادسازی ملت فلسطین، هیچ گونه پیشرفت و ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ تحقق عدالت و آزادی، مسئولیتی است که جامعه بین‌الملل باید بر اساس آن چه همه قوانین تأیید می‌کنند، بر عهده بگیرد.

انتهای پیام
captcha