اعلام فراخوان جشنواره سراسری دانشجویی «قرآن و هنر» در البرز
کد خبر: 3972927
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

اعلام فراخوان جشنواره سراسری دانشجویی «قرآن و هنر» در البرز

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز از اعلام فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی هنرهای تجسمی «قرآن و هنر» از امروز، یکم خردادماه در البرز خبر داد.

اعلام فراخوان جشنواره سراسری دانشجویی «قرآن و هنر» در البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی هنرهای تجسمی «قرآن و هنر» از امروز، یکم خردادماه در البرز اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ، افزود: این جشنواره با مشارکت سازمان قرآنی دانشگاهیان، دبیرخانه جشنواره سراسری دانشجویی تخصصی قرآن و هنر و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی هنرهای تجسمی «قرآن و هنر» تا ۳۱ خردادماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی به موضوعات قرآنی پیشنهادی در این جشنواره دانشجویی اشاره کرد و افزود: شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوطه به عدالت، آیات امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی و آیات مربوط به جهاد از موضوعات این جشنواره قرآنی است.

این مسئول تصریح کرد: دانشجویان البرزی می‌توانند آثار خود را به سایت این جشنواره به آدرس http://fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵ یا آدرس cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha