اعلام فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»
کد خبر: 3967522
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

اعلام فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»

جزئیات برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل ویژه آقایان و مفاهیم در بخش بانوان طی دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده این مسابقات در گروه سنی زیر 17 سال در رشته قرائت تحقیق، 17 تا 50 سال در رشته‌های تحقیق و ترتیل به صورت دو مرحله‌ای و در مقطع پیشکسوتان(50 سال به بالا) در رشته قرائت به صورت تک‌مرحله‌ای برپا خواهد شد.

همچنین این مسابقات در بخش بانوان در رشته مفاهیم به صورت کتبی از سوره‌های ذاریات، ملک، طلاق براساس تفسیر نور انجام می‌شود.

آیات انتخابی مرحله مقدماتی گروه سنی زیر 17 سال شامل آیات 77 تا 79 سوره مبارکه نحل، گروه سنی 17 تا 50 سال رشته قرائت تحقیق براساس آیات 95 تا 98 سوره مبارکه انعام و در رشته ترتیل براساس آیات 160 تا 162 سوره مبارکه اعراف و در بخش پیشکسوتان بر اساس آیات 35 تا 38 سوره مبارکه نور است.

این مسابقات به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و هر کدام از شرکت‌کنندگان مجاز به حضور در یک رشته هستند.

علاقه‌مندان از 15 تا 24 ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا فایل‌های تلاوت خود را(به صورت صوتی یا تصویری) از طریق واتساپ به شماره 09361095161 ارسال کنند.

همچنین سؤالات مسابقه مفاهیم بانوان نیز در آینده نزدیک منتشر می‌شود. بانوان پاسخنامه خود را از طریق واتساپ به شماره 09125388154 ارسال کنند.

یادآور می‌شود، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی از سوی آستان مقدس امامزادگان پنج تن لویزان و اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha