مرزهای آذربایجان غربی با شمال عراق بسته می‌شود
کد خبر: 3955213
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

مرزهای آذربایجان غربی با شمال عراق بسته می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مرز این استان با شمال عراق برای مسافران در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ از ساعت ۱۴ روز ۳ اسفند بسته خواهد شد.

ارسالی| مرز مشترک ایران و عراق در آذربایجان‌غربی بسته می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌‌غربی، به نقل‌ از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مرز این استان با شمال عراق در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر برای مسافران در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ از ساعت ۱۴ روز ۳ اسفند بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی هفت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامتی شهروندان به‌ویژه در جنوب این استان، طرح‌ریزی شده و به مدت دو هفته اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هیچ‌گونه تردد زمینی مسافر بین دو طرف در راستای اجرای این طرح صورت نخواهد گرفت که شهروندان باید در این خصوص، همراهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: رانندگان خودرویی نیز که در صدد تردد از مرزهای سردشت و پیرانشهر با شمال عراق هستند، باید آزمایش کرونا را در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، چرا که نتیجه آزمایش کرونای صورت گرفته در داخل کشور عراق برای تردد، قابل قبول نخواهد بود.




 

 

انتهای پیام
captcha