حمایت رسانه‌های گروهی از مؤسسات قرآنی ضعیف است
کد خبر: 3938590
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

حمایت رسانه‌های گروهی از مؤسسات قرآنی ضعیف است

مدیر مؤسسه راه قرآن کرمان با بیان اینکه حمایت‌هایی که باید از طرف رسانه‌های گروهی برای اطلاع‌رسانی فعالیت مؤسسات انجام شود، ضعیف است، گفت: البته خود مؤسسات نیز در این زمینه ضعف دارند.

محمدعلی مشهدی، مدیر مؤسسه راه قرآن کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مؤسسه ما حدود 200 قرآن‌آموز دارد و در شهرها و روستاهای استان کرمان 7 شعبه داریم. با توجه به وضعیت شیوع کرونا، دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تواشیح، سبک زندگی و حفظ قرآن را در فضای مجازی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مجازی شدن آموزش‌ها امکان کشوری شدن دوره‌ها را فراهم کرده است، گفت: البته اطلاع‌رسانی مناسب و رسانه قوی قرآنی نداریم و در این بخش ضعیف هستیم؛ هم خودمان و هم حمایت‌هایی که باید از طرف رسانه‌های گروهی از ما انجام شود، ضعیف است. منظورم از رسانه چیزی مانند خبرگزاری نیست، رسانه‌های دیداری و شنیداری مختلفی داریم و امروزه می‌بینیم در دنیا به کمک بخش‌های خصوصی، تبلیغات قوی‌ای صورت می‌گیرد.

مشهدی با بیان اینکه شأن قرآن و اهل بیت(ع) باید در برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی به شدت رعایت و برنامه‌ها در عالی‌ترین شکل ممکن برگزار شوند، افزود: سبک آموزش تغییر کرده و مربیان، اساتید و قرآن‌آموزان ما نیز ضمن آشنایی با آموزش‌های آنلاین و غیرحضوری به‌روز شده‌اند. بعضی از خانواده‌ها به‌ویژه در ابتدای شروع کار، چندان با بحث آموزش مجازی موافق نبودند، اما در حال حاضر آن‌ها نیز به این سبک و روش عادت کرده‌اند. اوایل استقبال چندانی از کلاس‌ها وجود نداشت، اما در حال حاضر به 70 درصد استقبال قبل از کرونا دست پیدا کرده‌ایم.

یادآور می‌شود، شعبه مرکزی مؤسسه راه قرآن در بلوار باستانی کوچه 33 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha