ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنواره «حبیب» گیلان
کد خبر: 3934911
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنواره «حبیب» گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: 500 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره، حدود 500 اثر از 130 تشکل دینی و گروه جهادی استان دریافت شد.

وی بیشترین آثار ارسالی به جشنواره «حبیب» را موضوعات فعالیت‌های مرتبط با رزمایش مواسات و مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری قطعی مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برندگان این جشنواره به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به میزان استقبال هیئت‌های مذهبی استان‌ و تشکل‌های دینی از جشنواره استانی «حبیب»، بیان کرد: میزان استقبال از این جشنواره استانی خوب بوده و جمع‌بندی و انجام اقدامات لازم برای اعلام برگزیدگان انجام شده است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه داوران کار ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره را به اتمام رسانده و آماده اعلام نتایج هستیم، تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» قرار بود امروز، 23 آبان ماه در سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شود.

وی با اشاره به دلایل لغو مراسم اختتامیه این جشنواره، خاطرنشان کرد: این مراسم با توجه به شرایط خاص کشور و استان از حیث شیوع کرونا و مقابله با این ویروس لغو شده است.

انتهای پیام
captcha