تخفیف هزینه انشعابات برای 3 هزار خانوار نیازمند در فارس
کد خبر: 3933925
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

تخفیف هزینه انشعابات برای 3 هزار خانوار نیازمند در فارس

3020 خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی 7 ماهه امسال از مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با اعتبار 19 میلیارد و 217 میلیون ریال بهره‌مند شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 18 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه طی 7 ماهه امسال از مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با اعتبار 19 میلیارد و 217 میلیون ریال  بهره‌مند شدند، گفت: در این مدت 2544 فقره تخفیف هزینه انشعابات با هزینه 15 میلیارد و 469 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است.

وی افزود: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات،  از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره‌مند می‌شوند که در مدت مذکور 476 پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه 3 میلیارد و 748 میلیون ریال صادر شده است.

بذرافشان یادآور شد: این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان گفت: در 7 ماهه امسال 640  فقره انشعاب برق، 520  فقره انشعاب آب و 67 فقره انشعاب فاضلاب و 1317 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذارشده است.

انتهای پیام
captcha