رفع محرومیت‌های سیستان‌وبلوچستان در گرو حمایت مجلس و دولت است
کد خبر: 3929256
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

رفع محرومیت‌های سیستان‌وبلوچستان در گرو حمایت مجلس و دولت است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: رفع محرومیت‌های استان در گرو اراده ملی و حمایت مجلس و دولت است و معتقدیم که تلاش جهادی و نگاه ویژه مسئولان و قانون‌گذاران به استان، در کنار وحدت اقوام و مذاهب مختلف، می‌تواند آبادانی و توسعه را رقم بزند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان امروز، چهارشنبه، 23 مهرماه در نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در استان، گفت: استان سیستان و بلوچستان با وجود برخورداری از استعدادهای نهفته و ظرفیت‌های فراوان، از عقب‌ماندگی‌های تاریخی رنج می‌برد که بخش زیادی از این عقب‌ماندگی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبران شد، اما مشکلات هنوز وجود دارد و این استان همچنان فاصله معناداری با دیگر نقاط کشور دارد.

وی ادامه داد: در شرایط امروز که کشور تحت تحریم‌های ظالمانه‌ای قرار گرفته و با کسری بودجه مواجه هستیم، خدمت‌رسانی مشکل‌تر شده، با این‌حال معتقد هستیم که کار نشدنی نیست و می‌توان با تدابیر مناسب و همت و تلاش مضاعف، موانع پیشرفت و توسعه را از میان برداریم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: رفع محرومیت‌های سیستان ‌و بلوچستان در گرو یک عزم و اراده ملی و حمایت مجلس و دولت است و معتقدیم که تلاش جهادی و نگاه ویژه مسئولان و قانون‌گذاران به استان، در کنار وحدت اقوام و مذاهب مختلف در این استان، می‌تواند آبادانی و توسعه را رقم بزند.

وی با بیان اینکه وجود تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی یک واقعیت است، اظهار کرد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده سیستان و بلوچستان را برای جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی، به طور ویژه ببیند.

محامی با بیان این‌که با سفر رئیس مجلس به سیستان و بلوچستان نقطه امید در مردم ایجاد شده است، ابراز امیدواری کرد که این نظارت‌ها به نتیجه برسد و شاهد تحولی در بودجه‌های سال آینده و توسعه این استان باشیم.

انتهای پیام
captcha