«مقاومت» و «قدرت»؛ تنها زبانی که اشغالگران صهیونیست آن را به خوبی می‌فهمند
کد خبر: 3921154
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
حسین امیرعبداللهیان بیان کرد:

«مقاومت» و «قدرت»؛ تنها زبانی که اشغالگران صهیونیست آن را به خوبی می‌فهمند

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت را عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی‌سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز بر همه فلسطینی‌ها ثابت شده که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران قدس آن را به خوبی می‌فهمند.

حسین امیرعبداللهیان

به گزارش ایکنا، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت‌ساز و مبارک برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست‌های تروریست، نژادپرست و جنایتکار توصیف کرد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت را عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی‌سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی دانست و ابراز امیدواری کرد که با متحد شدن گروه‌های فلسطینی و تمرکز بر روند مقاومت، شاهد لغو توافقات سازش و شروع انتفاضه مردمی جدید علیه صهیونیست‌ها باشیم. امروز بر همه فلسطینی‌ها ثابت شده که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران قدس آن را به خوبی می‌فهمند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در پایان با تأکید بر نقش صهیونیست‌ها در ناامن کردن منطقه، حمایت ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین را یک وظیفه اسلامی برای مقابله با جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها توصیف و تصریح کرد: ملت‌های منطقه و امت اسلامی برخلاف برخی از حکام خود قضیه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند و برای آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی مبارزه و جانفشانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha