همایش تجلیل از پزشکان و داروسازان در خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3919584
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان؛

همایش تجلیل از پزشکان و داروسازان در خوزستان برگزار شد

همایش تجلیل از پزشکان و داروسازان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در مجتمع فجر سپاه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همایش تجلیل از پزشکان و داروسازان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان، با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، فرهاد ابول‌نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزسکی اهواز و جمعی از مسئولان، ششم شهریورماه در مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد.

سردار شاهوارپور در این همایش ضمن تجلیل و قدردانی از پزشکان و داروسازان خوزستانی، نقش ویژه جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا را پراهمیت دانست و گفت: سپاه در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان خواهد بود و این همکاری و همراهی لازم تا زمان از بین بردن این ویروس ادامه خواهد داشت.

 سرهنگ میراحمدرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز در این همایش بیان کرد: طی روزهای گذشته ۲۰ هزار بسته بین نیازمندان توسط سپاه استان توزیع شد. بخشی از این کمک‌ها شامل مبالغی است که از فیش حقوقی بسیج اقشار و ستاد سپاه ولی‌عصر(عج) جمع‌آوری شده است.

وی  با اشاره به توزیع ۱۳۰ هزار بسته سبد کالا در مرحله اول طرح رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: مرحله دوم این طرح شامل بسته‌های مؤمنانه، کارت هدیه، توزیع آرد رایگان، پخت نان در مناطق هدف و توزیع گوشت و مرغ به مردم آسیب‌پذیر است.

ابول‌نژادیان نیز در حاشیه این همایش با بیان اینکه ما نگران موج دوم بیماری هستیم و امکان دارد با فعالیت مدارس این مسئله تشدید شود، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، در حال حاضر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسجدسلیمان از وضعت قرمز خارج شده است. امیدواریم با همکاری یکدیگر چند روز باقیمانده از برگزاری مراسم را با نهایت دقت برگزار شود تا مشکلی رخ ندهد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت خوزستان، هر گونه کوتاهی، تساهل و تسامح ممکن است وضعیت استان را دگرگون کند. بنابراین، باید تلاش شود دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری خوب رعایت شود و موضوع عدم برگزاری عزاداری در مکان‌های سربسته پیگیری شود. هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورا، مواکب پخت‌و‌پزهای زیادی انجام می‌دهند که امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا و مصوبه ستاد استانی کرونا باید تلاش شود پخت‌وپزها کمتر باشد و غذا به‌صورت جیره‌های خشک یا بسته‌بندی در اختیار مردم قرار بگیرد.

یادآور می‌شود، در این همایش از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاونان بهداشت و درمان، غذا و دارو، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز، مدیران بیمارستان‌های استان و تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تأمین اجتماعی استان با اهدای لوح، تجلیل شد.

حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha