بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)
کد خبر: 3902904
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

جنبش «انصار انقلاب 14 فوریه بحرین» در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد، از مهم‌‌ترین درس‌هایی که انقلاب ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه‌کن کردن رژیم‌های طاغوتی فاسد است.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم؛ جنبش «انصار انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است، امام خمینی انقلاب و نهضتش علیه استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی داخلی را به صورت همزمان آغاز کرد.

این جنبش بحرینی افزود: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) انقلاب ارزش‌ها و مبادی الهی و ربانی علیه ظلم، استکبار و آزاد و اذیت بود نه اینکه نبردی بر پایه احساسات یا اینکه نبردی سیاسی میان رقبا با هدف رسیدن به قدرت و تقویت شیو‌ه استبداد و دیکتاتوری باشد.

در ادامه این بیانیه آمده: امروز با استکبار جهانی، آمریکا و کشورهای استعماری غربی و غده سرطانی یعنی «اسرائیل» روبرو هستیم و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم که مقاومت و جهاد امت اسلام علیه رژیم‌های دیکتاتوری را طلب کنیم.

جنبش مذکور تأکید کرد، از مهم‌ترین درس‌هایی که انقلاب اسلامی ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه‌کن کردن رژیم‌های طاغوتی فاسد است.

در ادامه این بیانیه ضمن تسلیت به ملت ایران و رهبر شجاع آن «آیت‌الله خامنه‌ای» آمده است، ایران تحت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دستاوردهای زیادی داشته و بسیار از چشم‌اندازهای امام خمینی (ره) را محقق کرده است.

جنبش انصار انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد: امام خامنه‌ای به شیوه و روش امام خمینی در دفاع از مستضعفان و حمایت از جنبش‌های آزادیبخش و مقاومتی بویژه مسأله فلسطین و آزادسازی قدس شریف ادامه داد و همچنان بر ضرورت ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی از نهر تا بحر تأکید می‌کند.

این جنبش بحرینی ضمن اعلام اینکه سران کشورهای مختلف جهان به «زهد، تقوا، دوراندریشی و حسن مدیریت» آیت‌الله خامنه‌ای معترفند، افزود، ثمره کار وی تربیت فرماندهانی چون شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «حسین همدانی» و شهید «حاج حمید تقوی» و غیره است علاوه اینکه باید به پیشرفت علمی، صنعتی، فرهنگی، سیاسی، تکنولوژی، ساخت موشک، علوم فضا و فرستادن ماهواره و غیره نیز در ایران اشاره کرد.
 
این جبنش بحرینی در ادامه از امت اسلامی خواست، از شیوه امام خمینی که فرهنگ عزت و کرامت را تثبیت کرد، درس بگیرند و آن را سرلوحه قرار دهند.
انتهای پیام
captcha