رویش ظرفیت‌ها و استعدادها در مقابله با کرونا / وحدت لازمه شکست کرونا است
کد خبر: 3893545
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

رویش ظرفیت‌ها و استعدادها در مقابله با کرونا / وحدت لازمه شکست کرونا است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در مقابله با کرونا شاهد رویش مجدد ظرفیت‌ها و استعداد‌ها در کشور بودیم، گفت: وحدت در مقابله با ویروس منحوس کرونا ناشی از ایمان مردم است و ملت ما برادرانه در کنار هم ایستادند و امتحان خود را به خوبی پس دادند.

رویش ظرفیت‌ها و استعدادها در مقابله با کرونا / وحدت لازمه شکست کرونا است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در دیدارهای جداگانه با روسای برخی بیمارستان‌ها و مسئولان اصناف و همچنین خیرین ضمن تاکید بر تحقق شعار «جهش تولید» بیان کرد: با توجه به شرایط امروز جهان در مقابله با ویروس کرونا که در کشورمان نیز شاهد آن هستیم تمهیداتی اندیشیده شود تا علاوه بر تعطیل نشدن تولید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چرخ تولید همچنان به حرکت در آید.

وی افزود: لازم است مسئولان موانع و مشکلاتی که سر راه تولید‌کنندگان وجود دارد را مرتفع و حل کنند به عنوان مثال قرار دادن تسهیلات ارزان قیمت، واگذاری منابع، تخفیف در مالیات و غیره.

شناسایی و حمایت از افراد بی‌بضاعت توسط مساجد در بحران کرونا

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با اشاره به به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، گفت: بعد از تاکید رهبر انقلاب، مساجد و و ائمه جماعات طرح مواسات و کمک کردن به مردم مستضعف را مورد بررسی و در مرحله اجرا قرار دادند.

وی افزود: مساجد محلات موظف هستند طی بررسی‌های انجام شده افراد بی‌بضاعت و کسانی که مشاغل و منبع درآمد آن‌ها در بحران کرونا آسیب دیده را شناسایی کنند و از اقلام نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده از خیرین و مردم به افراد واجد شرایط کمک شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این کمک‌ها در قالب وام قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض انجام خواهد شد و مسلماً خیر رساندن به مردم علاوه بر آثار مادی نتایج مثبت نیز برای شخص خیر خواهد داشت.

وحدت در مقابله با ویروس منحوس کرونا ناشی از ایمان مردم است

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، وحدت بین اقشار مختلف مردم کشورمان در مقابله با کرونا را یکی از آثار مثبت این ویروس منحوس دانست و اقدامات و خدمات انجام شده در کشورمان را در مقایسه با کشور‌های پیشرفته ستود.

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا شاهد رویش مجدد ظرفیت‌ها و استعداد‌ها در کشور بودیم، گفت: وحدت در مقابله با ویروس منحوس کرونا ناشی از ایمان مردم است و ملت ما برادرانه در کنار هم ایستادند و امتحان خود را به خوبی پس دادند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در مقابله با کرونا شاهد رویش مجدد ظرفیت‌ها و استعداد‌ها بودیم به حضور جوانان در عرصه مقابله با ویروس کرونا اشاره و بیان داشت: به فرمایش حضرت علی(ع) قلب جوان آماده کشت است، در دوران دفاع مقدس نیز بیشتر کسانی که در صحنه حضور داشتند جوانان بودند.

وی در پایان از دست اندرکاران در اقشار مختلف اعم از جوانان، طلاب، سپاه، ارتش، دولت و همه کسانی که در مقابله با ویروس کرونا قدم‌های خوبی برداشتند تشکر کرد و با قدردانی از زحمات بی وقفه و شبانه روزی مدافعان سلامت در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و کادر پزشکی که برادرانه و خواهرانه به بیماران رسیدگی می‌کنند گفت: تشکر ما امری زبانی است که توان قدردانی از زحمات آنان را ندارد، اما بی شک اجر و پاداش آنان در نزد خداوند متعال محفوظ است.

انتهای پیام
captcha