تجدید بیعت جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با شهدا
کد خبر: 3875701
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

تجدید بیعت جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با شهدا

گروه اجتماعی ــ کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای غریبان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

تجدید بیعت جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل، روز گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای غریبان، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه معنوی، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هستیم، تصریح کرد: جهاددانشگاهی همواره در راستای اهداف نظام و انقلاب حرکت کرده و هم سو با مسئولین و مردم در راستای سعادت‌مندی و عزت کشور تلاش می‌کند.

اوچی با اشاره به اینکه باید دستاورد‌های ارزشمند کشور را حفظ و آن را توسعه دهیم، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهایت سعی و تلاش خود را برای عزت و اقتدار کشور به کار بسته‌است و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در جهت پیشرفت کشور گام برمی‌دارد.

وی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و یادآور شد: همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند ما نیز باید با بکارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت برای تحقق این اهداف تلاش کنیم.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، جهاددانشگاهی مولود انقلاب است، اضافه کرد: این نهاد انقلابی از آغاز فعالیت تاکنون تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب به کار گرفته است.

انتهای پیام
captcha