400 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور می‌یابند
کد خبر: 3871906
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

400 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور می‌یابند

گروه فرهنگی ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام اینکه 400 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان حضور پیدا می‎‌کنند، گفت: این نمایشگاه از 30 دی تا 5 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‎‌شود.

400 ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور می‌یابند

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی از پوستر چهارهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، امروز چهارشنبه 25 دی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.  

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این نشست، گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از 30 دی تا 5 بهمن با حضور 400 ناشر از سراسر کشور در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می‌شود. از این تعداد، 45 ناشر از استان خوزستان و 5 ناشر نیز از کشور عراق در این نمایشگاه حضور دارند. 

وی با بیان اینکه 90 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه‌ عرضه می‌شود، گفت: کتابفروشی‌های شاخص استان نیز در این نمایشگاه آثار خود را عرضه خواهند کرد.

جوروند اظهار کرد: 800 میلیون تومان بن تخفیف در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. این بن‌ها با تخفیف 20 درصدی به عموم مردم ارائه می‌شود. علاوه بر این، برخی از ناشران نیز تخفیف‌هایی بین 10 تا 15 درصد برای کتاب‌ها در نظر گرفته‌اند.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه گفت: نشست تخصصی با حضور غلامرضا اعوانی؛ رئیس سابق انجمن حکمت و فلسفه ایران، تاثیر قصه بر روان کودک و نوجوان با دعوت از قدمعلی سرامی، بررسی دریچه‌های نیمه باز نقاشی در شعر حافظ با حضور سیما منصوری، آئین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی با حضور خانواده‌های شهدا، نشست شعرخوانی با حضور لیلا کردبچه و کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضورمحمدجواد جزینی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی اهمیت تلاوت معنامحور قرآن کریم با حضور مهدی دغاغله از پیشکسوتان قرآن استان، نشست اعتماد به نفس و جرأت مندی با دعوت از بهار بهادری، بررسی روند داستان نویسی در آثار عربی با حضور احمد حیدری، سهام سجیرات و مریم کعبی و نشست ادبیات کودک و نوجوان با حضور حسین تولایی از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه چهاردهم کتاب استان است.

جوروند همچنین از برگزاری اختتامیه دومین سوگواره مطبوعات اربعین حسینی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این اختتامیه به بهترین تیتر با موضوع نمایشگاه  کتاب مبلغ 2 میلیون تومان اهدا می‌شود.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و اولین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی همزمان با نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha