پرهیز از کار جزیره‌ای در فعالیت‌های فرهنگی
کد خبر: 3866194
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

پرهیز از کار جزیره‌ای در فعالیت‌های فرهنگی

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر پرهیز از جزیره‌ای کار کردن در عرصه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی به شکل جداگانه و جزیره‌ای برگزار می‌شود و وظیفه ما وصل کردن برنامه‌ها جهت اجرای بهتر فعالیت‌هاست.

نمایش شعور و عقلانیت در انتخاباتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، عصر دوشنبه، دوم دی‌ماه، در نشست شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: هر کس در راه خدا تلاش کند خداوند متعال درهای رحمت و موفقیت را بر روی او خواهد گشود.

وی با بیان این‌که گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولان حکایت از کار و عملکرد جهادی مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم دارد، به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: در بیانی از پیامبر اسلام(ص) آمده است عموم توده مردم اصلاح نمی‌شود مگر به دست علما و امرا که علما را می‌توان به معنای عام شامل دانشمندان و روحانیت در نظر گرفت و امرا، کارگزاران نظام اسلامی را شامل می‌شوند.

امام جمعه خرم‎آباد با ذکر این مطلب که انتخابات سالم، امید را میان مردم زنده می‌کند و موجب اعتماد جامعه به حاکمیت می‌شود، افزود: انتخابات تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم است و کسانی‌که برای ورود به عرصه انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند نیز باید به‌دنبال خدمت به مردم باشند.

وی از وظایف نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان را نزدیک کردن رابطه مردم و مسئولان برشمرد و با یادآوری این مطلب که مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان باید مظهر ایمان و تقوا، پاک‌دستی و مدافع مراکز تولید و اشتغال باشد.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم وحدت و هم‌افزایی اقشار مختلف جامعه و بهره‌گیری از خرد جمعی، افزود: باید از ظرفیت دانشگاهیان و اساتید بهره‌ برد؛ کمااینکه نماینده ولی‌فقیه حامی دانشگاهیان و حوزویان خواهد بود.

انتخابات مظهر خدمت است

شاهرخی، یکی‌ از ارکان نظام را انتخابات دانست و با اشاره به وجود اختلاف سلیقه‌ها در انتخابات، افزود: انتخابات مظهر خدمت و مسابقه برای خدمت‌رسانی است؛ چراکه در انتخابات شعور اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر پرهیز از جزیره‌ای کار کردن در عرصه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی به شکل جداگانه و جزیره‌ای برگزار می‌شود و وظیفه ما وصل کردن برنامه‌ها جهت ارتقای کیفیت و اجرای بهتر فعالیت‌ها خواهد بود.

امام جمعه مردم خرم‌آباد با اعلام رضایت از ارائه گزارش دستگاه‌های مختلف در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در خدمت به سیل‌زدگان استان، بیان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عطیه الهی به دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور رسیده است این در حالی‌است که هدف اصلی نیز ارائه خدمت بی‌منت و سربلندی روزافزون نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha