حمایت از اقتصاد، فرهنگ و هنر قرآنی در نمایشگاه قرآن 99
کد خبر: 3864850
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

حمایت از اقتصاد، فرهنگ و هنر قرآنی در نمایشگاه قرآن 99

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین نشست ستاد اجرایی بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن روز گذشته برگزار و در آن بر حمایت از اقتصاد، فرهنگ و هنر قرآنی تأکید شد.

تأکید بر حمایت از اقتصاد فرهنگ و هنر قرآنی

به گزاش ایکنا؛ اولین نشست ستاد اجرایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته، 25 آذرماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

بر اساس این گزارش در اولین نشست این ستاد، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست‌وهشتمین نمایشگاه قرآن بر بهره‌برداری از دستاوردها و تجارب دوره‌های پیشین نمایشگاه، مدیریت نظام‌مند و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن و عترت تاکید کرد.

همچنین در این نشست حمایت از اقتصاد، فرهنگ و هنر قرآنی، زمینه‌سازی برای تعامل و هم‌افزایی مراکز و فعالان عرصه قرآن و عترت در داخل و خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیر روابط عمومی بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در این رابطه به خبرنگار ایکنا، گفت: این جلسه با هدف معرفی مدیران نمایشگاه و سیاست‌ها و اهداف آن و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، نوآوری، کمک به رونق بیشتر تولید آثار و محصولات قرآنی، بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و گسترش حوزه اثرگذاری در استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد و در پایان آن مدیران این دوره از نمایشگاه طی احکام جداگانه از سوی معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد معرفی شدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha