مشارکت همه استان‌ها در همایش بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی
کد خبر: 3860345
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

مشارکت همه استان‌ها در همایش بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی

گروه اجتماعی - مسئول مدرسه علمیه حضرت زینب(س) گفت: تقریبا همه استان‌های کشور درگیر همایش بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی و مقاله شدند و اکثر مقالاتی که ارسال شده حاصل کار دو و سه نفری هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه نخعی مسئول مدرسه علمیه حضرت زینب(س) عصر پنجشنبه، 7 آذر در نشست خبری با موضوع همایش آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌‌آملی در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با بیان اینکه شروع این همایش که با نام قرآن در رفسنجان رقم خورد موجب شد همه مسئولان با تمام توان و مشتاقانه برای همکاری گام بردارند، گفت: این همراهی نشان از علاقه به قرآن است.
وی افزود: از مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه 20 مقاله از استان کرمان بود که 15 مقاله از رفسنجان است که از بین آن‌ها دو نفر در سطح 4 برتر شدند و و نفر سوم سطح 4 از قم است.
نخعی تصریح کرد: 20 مقاله از قم، 9 مقاله از خوزستان، 9 مقاله از سمنان، 7 مقاله از اصفهان، 6 مقاله از تهران، 5 مقاله از گلستان، 4 مقاله از یزد و مقالاتی هم از استان‌های قزوین، البرز، آذربایجان، مرکزی، گیلان، ایلام، کهیکیلویه و بویراحمد و فارس ارسال شده است.
وی اظهارکرد: از همه سطوح جداگانه مقالات بررسی شدند که از هر سطح سه نفر برگزیده شدند و تقریبا همه استان‌های کشور درگیر این همایش و مقاله شدند و اکثر مقالاتی که ارسال شده حاصل کار دو و سه نفری هستند.
مسئول مدرسه علمیه حضرت زینب(س) تأکید کرد: همایش بررسی آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی ساعت 8 صبح 14 آذرماه جاری در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha