فعالیت ۳۶ مؤسسه و خانه قرآن در بیجار
کد خبر: 3857922
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

فعالیت ۳۶ مؤسسه و خانه قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از فعالیت ۳۶ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان گزارش عملکرد این اداره در طی سال جاری اظهار کرد: به همت مؤسسات، کانون‌های فرهنگی، هیئات مذهبی و کانون مداحان طی هشت‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰۰ برنامه دینی و فرهنگی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برگزارشده است.

وی با اشاره به اعزام ۲۰۰ نفر روز مبلغ در هفته وحدت به نقاط مختلف شهرستان افزود: این تعداد از مبلغان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان مشغول انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی بوده و گفتمان‌های متعدد دینی با حضور این روحانیون برگزارشده است.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار بیان کرد: مبلغان نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه بر عهده‌دارند و نشر آموزه‌های دینی از زبان مبلغان، تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی به فعالیت بسیار خوب مؤسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر 36 مؤسسه و خانه قرآنی در سطح شهرستان بیجار مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام رهبر یادآور شد: از این تعداد هفت مؤسسه فعال قرآنی، ۲۳ خانه قرآن روستایی و ۶ خانه قرآن شهری هستند که انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی این شهرستان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha