انتشار «قرآن در اندیشه امام خامنه‌ای» در بغداد
کد خبر: 3848782
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

انتشار «قرآن در اندیشه امام خامنه‌ای» در بغداد

گروه بین‌الملل ــ شماره 102 کتابچه «قرآن کریم در اندیشه امام خامنه‌ای(دام ظله)» از سوی مرکز فرهنگی ایران در بغداد منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق به همت مرکز فرهنگی ایران در بغداد نسخه شماره 102 کتابچه «قرآن کریم در اندیشه امام خامنه‌ای(دام ظله)» را در 48 صفحه و 2 هزار نسخه چاپ کرده است.

در این نسخه بخشی از کلمات امام خامنه‌ای(دام ظله) در موارد مختلف مطرح شده است که جایگاه قرآن کریم و نقش آن در میان مسلمانان، ویژگی‌های قرآن در سطح فردی، ویژگی‌های قرآن در سطح جمعی، وظایف ما در مقابل قرآن، وظایف فردی در برابر قرآن، خواندن قرآن، دانش کلمات قرآن، درک قرآن، جمع‌آوری دانش لازم برای درک قرآن، علاقه به آثار و تحقیقات قرآنی، تصویب دارایی‌های علمی در تحقیقات قرآنی و کار با قرآن از جمله این موارد است.

تلاش برای تجلی قرآن در درون فرد، مبارزه برای نجات حکومت قرآنی، وظایف مؤسسات اجتماعی در قبال قرآن کریم، سازمان‌ها و مؤسسات فعال در حوزه قرآن و تبلیغ مفاهیم و ارزش‌های قرآنی از طریق هنر از دیگر موضوعات مورد اشاره در این کتابچه به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha