حمایت از تولیدات داخلی، مایه اقتدار نظام اسلامی است
کد خبر: 3845219
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

حمایت از تولیدات داخلی، مایه اقتدار نظام اسلامی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان حمایت از تولیدات داخلی را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: تولیدات داخلی مهم‌ترین قدرت بازدارندگی ایران است.

حمایت از تولیدات داخلی، مایه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، شب گذشته 4 مهر در جمع رزمندگان شهرستان دامغان با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران در دوران‌های مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و هستند اظهار کرد: این مردم با هدایت و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) با آگاهی و بصیرت خود در هشت سال دفاع مقدس جانانه برابر دشمنان و ابرقدرت‌های جهان ایستادگی و مقاومت کردند.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس همان جوانانی که امام خمینی (ره) بر آن‌ها اعتماد کردند خلاقیت و تلاشی بی‌نظیر را از خود نشان دادند زیرا رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی، حسینی و مکتب بسیجی بود که مایه فخر و مباهات ملت ایران شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان مقاومت را مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران دانست و یادآور شد: در شرایط فشار اقتصادی دشمن بهترین راهکار مقابله اتکا به توان داخلی است که در این راستا حمایت از تولیدات داخلی مایه اقتدار نظام اسلامی است و مهم‌ترین قدرت بازدارندگی ایران  است.

انتهای پیام

captcha