جشن میلاد رضوی در بقاع شاخص ناحیه یک قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3826714
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

جشن میلاد رضوی در بقاع شاخص ناحیه یک قم برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: بقاع متبرکه شاخص این ناحیه، میزبان مراسم جشن میلاد رضوی خواهند بود.

جشن میلاد رضوی در بقاع شاخص ناحیه یک قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سید محمد باقر طباطبایی رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم 22تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: در شب و روز میلاد این امام، مراسم جشن و سرور و غبارروبی و عطرافشانی در بقاع متبرکه شاخص ناحیه یک شهرستان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان احمد بن قاسم(ع)، سید علی(ع)، علی بن جعفر(ع) و موسی مبرقع(ع)، بقاع متبرکه‌ای هستند که در همه مناسبت‌های مذهبی، میزبان مراسم مختلف بوده و علاقمندان بسیاری از قم و سایر شهرهای ایران و حتی جهان، در آنها شرکت می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم یادآوری کرد: در شب میلاد امام رضا(ع) این حرم‌های مطهر میزبان مراسم جشن خواهند بود، سخنرانان و اساتید حوزوی در بیان سیره و ویژگی‌های آن امام همام مطالبی را بیان می‌کنند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی‌خوانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت، بقاع متبرکه شاخص ناحیه یک شهرستان قم، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده بودند که شامل بزرگداشت امامزادگان، غبارروبی و عطرافشانی و برنامه‌های فرهنگی بود.

انتهای پیام

captcha