نیاز به ۲۰۰ کانکس برای مدارس سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3801802
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

نیاز به ۲۰۰ کانکس برای مدارس سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که ۲۰۰ کانکس برای مدارس سیل‌زده لرستان نیاز است، گفت: تاکنون ۲۵ کانکس وارد استان شده است.

۲۰۰ کانکس برای مدارس سیل‌زده لرستان نیاز است/ استقرار ۲۵ کانکسبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، دوشنبه، ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برآورد اولیه خسارات وارده به مدارس مناطق سیل‌زده، برای جایگزینی کلاس‌هایی که در اثر سیل تخریب و قابل استفاده نیستند از سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور۲۰۰ کانکس درخواست شد.
وی با تاکید بر تسریع جایگزینی کانکس به جای مدارس تخریب شده، افزود: تاکنون ۵۰ کانکس توسط این سازمان خریداری و حدود ۵۰ کانکس نیز توسط ادارات کل آموزش و پرورش و ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها تهیه و در حال انتقال به استان است.
زینی‌وندمقدم، تسریع در بازگشایی مدارس را اولویت اصلی آموزش و پرورش لرستان برشمرد و گفت: امروز اولین محموله شامل ۲۵ کانکس وارد استان شد و از فردا انتقال آن‌ها جهت استقرار در شهرها و روستاهای مربوطه شروع می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص زمان بازگشایی مدارس در نقاط آسیب‌دیده، بیان کرد: همه تلاش ما این است که زمینه شروع فعالیت آموزشی دانش‌آموزان در همه مناطق آسیب‌دیده از سیل تا روز ۲۴ فروردین فراهم شود.

انتهای پیام

captcha