اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3786592
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با همکاری ده‌ها مسجد پایتخت کشورمان، 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، از سال 1391 تاکنون، همه ساله در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود و امسال نیز با همکاری ده‌ها مسجد جنوب شهر تهران، شنبه، 20 بهمن‌ماه؛ همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری از ساعت 10 تا 11 و 45 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

شرکت عموم مردم در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران در قالب دسته‌جات عزاداری از محل مساجد و هیئات مذهبی به سمت محل برگزاری این اجتماع است. در واقع با این کار به دنبال نشان دادن عظمت مجالس سوگواری در شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مهدی سماواتی، کاظم غفارنژاد، مجید باقری و سیدمحمد باقری، در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، مداحی می‌کنند و همه ساله ائمه جماعات یکی از مساجد فعال در برگزاری این اجتماع، سخنرانی کوتاهی می‌کند. همچنین آیت‌الله مرتضی قائنی نیز در اجتماع امسال، سخنرانی می‌کند.

اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با تشییع نمادین تابوت حضرت فاطمه زهرا‌(س) پایان می‌یابد و جمعیت حاضر با حضور در تعدادی از مساجد مناطق 12 و 15 تهران، نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه می‌کنند.

اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با برند مسجدی و مردمی برگزار می‌شود و نام و لوگوی هیچ دستگاه دولتی یا گروهی در تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی‌های مجازی و رسانه‌ای، درج نمی‌شود.

محل برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، در خیابان شوش شرقی، از چهارراه لب خط تا میدان شوش است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران می‌توانند با آیت‌الله مرتضی قائنی، مبتکر این اجتماع و امام جماعت مسجد مهدیه و تولیت حوزه علمیه مهدیه، با شماره 09121502678 تماس بگیرند.

مرتضی محب‌الاولیاء

انتهای پیام

captcha