آغاز ثبت‌ نام اینترنتی دوره‌های ضمن خدمت مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 3779230
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

آغاز ثبت‌ نام اینترنتی دوره‌های ضمن خدمت مهد قرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسئولان آموزش ادارات و سازمان‌ها برای بهره‌مندی کارکنان از دوره‌های ضمن خدمت می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه مهد قرآن اصفهان مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان به منظور فراهم کردن زمینه مناسب برای مشارکت کارکنان دولت، ادارات، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی در حوزه‌های آموزش‌های ویژه کارکنان دولت، دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برگزار می‌کند.
بنا بر گفته حسین‌ خاکسارهرندی، مدیر مؤسسه «این مرکز به موجب مجوز صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اقدام به برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی با موضوعات دینی و عترتی کرده است».
این دوره‌ها شامل تفسیر آیات برگزیده قرآن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی، آداب و اسرار نماز، حکومت مهدوی و وظایف منتظران، احکام زندگی در اسلام، اخلاق فردی، اجتماعی و اداری، معرفت و بصیرت حسینی و سبک زندگی بر مبنای آموزش‌های دینی است.
مسئولان آموزش ادارات و سازمان‌ها به منظور بهره‌مندی کارکنان خود تا 15 بهمن‌ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان به نشانی http://www.mehad.org/ مراجعه کنند.
همچنین ادارات و سازمان‌ها می‌توانند دوره‌های آموزشی مد نظر خود را در موضوعات قرآن و عترت با مؤسسه مهد قرآن هماهنگ کنند.
انتهای پیام

captcha