دشمن از رشد روزافزون اسلام در دنیا هراس دارد
کد خبر: 3767982
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

دشمن از رشد روزافزون اسلام در دنیا هراس دارد

گروه اجتماعی- امام جمعه سرپل‌ذهاب اظهار کرد: دشمن از رشد روزافزون اسلام در دنیا و حتی آمریکا، اروپا و آفریقا هراس دارد.

دشمن از رشد روزافزون اسلام در دنیا هراس دارد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی‌نسب، امام جمعه سرپل‌ذهاب امروز، 7 آذر در همایش روحانیون و نخبگان شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و دالاهو گفت: بررسی تاریخ 1400 ساله اسلام نشان می‌دهد که کمتر زمانی به اندازه امروز در بین جوامع اسلامی تفرقه و تشتت بوده است.
وی افزود: دشمن از رشد روزافزون اسلام در دنیا و حتی در آمریکا، اروپا و آفریقا هراس دارد و تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گرفته است.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اظهار کرد: امروز در جوامع آمریکایی و اروپایی روز به روز موج‌ اسلام‌گرایی بیشتر می‌شود. این ترس دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس باعث شده تا به دنبال سناریو و برنامه‌ریزی برای ایجاد تفرقه در بین ملل مسلمان باشند.
وی گفت: جنگ‌های نیابتی که در منطقه به راه‌ انداخته‌اند و کشتارهایی که در بین مسلمانان رخ می‌دهد به دنبال این هستند که یک چهره خشنی را از اسلام به دنیا نشان دهند.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب افزود: وحدت باید موجب نقش برآب شدن توطئه‌ها و باطل شدن سناریوها شده و مسلمانان به هم نزدیک می‌شوند.
امام جمعه سرپل‌ذهاب اظهار کرد: امروز دست‌های آلوده موجب تفرقه‌افکنی شده و امیدواریم با بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
انتهای پیام

captcha