کتابخانه حضرت مهدی(عج) خرم‌آباد در انتظار تأمین اعتبار جهت مقاوم‌سازی
کد خبر: 3753531
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

کتابخانه حضرت مهدی(عج) خرم‌آباد در انتظار تأمین اعتبار جهت مقاوم‌سازی

گروه فرهنگی ـ کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج) خرم‎آباد که به‌دلیل مشکلات عمرانی با گذشت ده سال پس‌ از افتتاح تعطیل شده، در یکی‎از مدارس راه‌اندازی می‏‌شود و این در حالی‌است که گزارش نهایی مربوط به وضعیت ساختمان این کتابخانه از طرف شورای فنی استانداری اعلام شده و اداره‌کل کتابخانه‌های لرستان در انتظار تامین اعتبارات جهت بهسازی و مقاوم‌سازی ساختمان این کتابخانه است.

 راه‌اندازی مجدد کتابخانه عمومی حضرت مهدی(ع) خرم‎آباد در یکی‌از مدارس

به گزارش ایکنا از لرستان، مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان آموزش و پرورش لرستان امروز، 15 مهر از مدرسه دخترانه حدیث خرم‌آباد که قرار است کتابخانه عمومی حضرت مهدی(ع) در آن راه‌اندازی شود، بازدید کردند.
فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این بازدید، از مساعدت مدیرکل سازمان آموزش و پرورش لرستان جهت اهتمام ویژه به حوزه مطالعه و کتابخوانی در استان تشکر کرد و گفت: کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج) در سال 1387 با مساحتی بالغ‌بر سه هزار و 200 مترمربع احداث و به مرحله بهره‌برداری رسید ولی با گذشت 10 سال، ساختمان این کتابخانه به‌علت عدم رعایت اصول ساخت و ساز دچار مشکلات عمرانی عدیده‌ای شد و در سال 96 تعطیل شد.
وی افزود: گزارش نهایی مربوط به وضعیت ساختمان کتابخانه حضرت مهدی(عج) از طرف شورای فنی استانداری اعلام شده و هم‌اکنون در انتظار تامین اعتبارات مربوطه جهت بهسازی و مقاوم‌سازی ساختمان این کتابخانه هستیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان ادامه داد: در صدد هستیم تا با مساعدت سازمان آموزش و پرورش این کتابخانه را به‌صورت موقت به یکی‌از مدارس واجد شرایط سطح شهر انتقال دهیم تا عموم مردم بتوانند همچون گذشته از خدمات فرهنگی این کتابخانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha