غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در تویسرکان +عکس
کد خبر: 3750817
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در تویسرکان +عکس

گروه فرهنگی- مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان؛ همزمان با سراسر کشور در ششمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در تویسرکان با حضور حجت الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان،کریم برونسی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

شهدایی که برای حفاظت از این آب و خاک از جان خویش گذشتند و عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون این عزیزان است. 

شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با اهدای خون خود کشور را در برابر دشمن حفاظت کردند.

مسولان شهرستان‌ با حضور در این آئین معنوی با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.امروز وظیفه همه ماست که در راه شهدا حرکت کنیم.

غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکسغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر  شهدا در تویسرکان +عکس

captcha