فعالیت 10 تا 15 مؤسسه خیریه به صورت ماهانه در مترو تهران
کد خبر: 3738952
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
محمدیان عنوان کرد:

فعالیت 10 تا 15 مؤسسه خیریه به صورت ماهانه در مترو تهران

گروه جامعه ــ مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین‎‌الملل مترو تهران از همکاری این شرکت با مؤسسات خیریه خبر داد و گفت: ماهانه به ۱۰ تا ۱۵ مؤسسه خیریه فضا برای اجرای طرح‌های خیر در مترو داده می‌شود.

محسن محمدیان، مشاور مدير عامل و مدير ارتباطات و امور بين‎‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در گفت‌وگو با ایکنا؛ به حمایت‌هایی که مترو تهران از مؤسسات مردم نهاد و خیریه انجام می‌دهد اشاره و عنوان کرد: ماهانه به ۱۰ تا ۱۵ مؤسسه خیریه مجوز فعالیت در مترو تهران داده می‌شود.

وی از جمله طرح‌ها مؤسسات خیریه که اکنون در مترو تهران در حال اجرا است را «طرح خیرات نان در ایستگاه شادمان» عنوان کرد و گفت: این طرح از ۱۷ مرداد ماه آغاز شده و تا هفتم شهریور ماه روز‌های چهارشنبه هر هفته در ایستگاه شادمان کمک‌های مردمی برای خرید نان نیازمندان را جمع‌آوری می‌شود.

محمدیان از استقبال خوب مردم از اجرای این طرح خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات هیئت مدیره مترو تهران فقط صندوق‌های کمیته امداد و محک در مترو مستقر هستند چرا که با توجه به تعدد مؤسسات خیریه در صورت وجود صندوق‌های بیشتر برای تردد مردم مشکل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: اما مترو تهران به سایر مؤسسات خیریه به صورت مقطعی و در ایستگاه مورد تقاضای خود این مؤسسات فضا برای ارائه طرح‌هایشان اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام

captcha