مسابقات فصلی مؤسسه «نورالثقلین» برگزار می‌شود/ 230 قرآن‌آموز از 10 شعبه
کد خبر: 3736558
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

مسابقات فصلی مؤسسه «نورالثقلین» برگزار می‌شود/ 230 قرآن‌آموز از 10 شعبه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نائب رئیس مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین از برگزاری اولین دوره مسابقات فصلی قرآن کریم‌ میان قرآن‌آموزان شعب این مؤسسه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمد حفظ‌الله، نائب رئیس مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین از برگزاری اولین دوره مسابقات فصلی قرآن کریم، بین قرآن‌آموزان شعب این مؤسسه خبر داد و درخصوص جزئیات برگزاری این مسابقات گفت: اولین دوره این رقابت‌ها صبح روز جمعه، 19 مردادماه به میزبانی شعبه شهید مصطفی هاشمی در حسینیه و زینبیه شهدای کوی باغ زهرا برگزار می‌شود.

معاون آموزشی مؤسسه نورالثقلین ادامه داد: قرآن‌آموزان در دو مرحله کتبی و شفاهی و سه رده سنی دبستان، متوسطه و بزرگسال و در بخش‌های آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حفظ‌الله در‌خصوص رشته‌های رقابتی این دوره از مسابقات گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند در یک یا چند رشته حفظ قرآن کریم، مفاهیم و احکام حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تا‌کنون حدود 230 قرآن‌آموز از 10 شعبه آمادگی خود را برای حضور در مسابقات اعلام کرده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود تا روز جمعه، 19 مردادماه آمار متسابقان از این تعداد بیشتر شود.

این فعال قرآنی در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را پویا کردن شعب مؤسسه عنوان کرد و افزود: در این مسابقه با تقسیم کار، هر شعبه بخشی از برنامه‌های اجرایی آن را برعهده گرفته و سعی داریم هر فصل مسابقات را به میزبانی یکی از شعب برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، این مسابقات صرفاً ویژه شعب مؤسسه نورالثقلین است و قرآن‌آموزان از شعب شهید فرج‌زاده(کوی سنگی)، شهید مصطفی هاشمی(کوی باغ زهرا)، حضرت زینب(س)، (کوی تنگک اول)، شهید ناصر رازی(کوی تنگک دوم)، شهید خدادای(کوی تنگک سوم)، امام رضا(ع) (روستای عالی چنگی)، شهید احمدی جوان (روستای باشی) و نورالزهرا‌(روستای قرآنی بریکان) در مسابقه حضور دارند.

انتهای پیام

captcha