ساعت کار اداری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تغییر کرد
کد خبر: 3735873
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

ساعت کار اداری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تغییر کرد

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت کار اداری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این استان بر اساس مصوبه هیات وزیران از شنبه ۱۳ مردادماه تغییر یافت.

ساعت کار اداری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تغییر کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 مردادماه اظهار کرد: تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بدنبال درخواست شرکت توزیع نیروی برق برای صرفه جویی در مصرف انرژی صورت می‌گیرد.
وی افزود: ساعت کاری جدید در این شهرستان‌ها از 6 و نیم صبح تا 13و 30 دقیقه عصر خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تغییر ساعت ادارای در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تا پایان روز سی و یکم مرداد جاری ادامه خواهد داشت.این تغییر ساعت کاری برای روزهای شنبه تا پنجشنبه به مدت 6 روز در هفته است.
گوهرگانی تصریح کرد: مراکز درمانی، آتش نشانی ، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان مشمول این تغییر نبوده و ساعت اداری آن‌ها طبق روال گذشته است.
هیات دولت در نشست روز 13 خرداد سال جاری به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، با پیشنهاد وزارت نیرو برای تغییر ساعت کار دستگاه‌های دولتی در برخی استان‌های کشور موافقت کرد.
تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند در فصل تابستان به نحوی در مصرف انرژی برق مدیریت کنند که مصرف آنها نسبت به مدت مشابه در سال قبل حداقل 10 درصد کاهش یابد.
انتهای پیام

captcha